Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
Float függvények

 

A float függvények, és annak használata. Készítette: GangSteR]
 
 
A float utasításai csak olyan változókra vonatkozik, amelyiket Float: -alt hoztak létre.
Az a különbés a sima és a Float: -al létrehozott változó között, hogy a sima változó csak egész szám lehet példa: 5, a Float: -al létrehozott meg tized, század, ezred stb. rész is példa: 5.5, 5.55, 5.555!
 
 
Nah akkor nézzük is az utasításokat:
 
float: Átkonvertál egy egész számod törté, vagyis tizeddé, századdá, ezreddé stb.!
 
Példa: 
 
new Float:FloatValue;
new Value = 52;
FloatValue = float(Value);
  
Itt létre hoztuk a FloatValue -t, aminek az értéke az 52 lett, és az 52 átkonvertálva floattá, az 52.0 lesz!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatadd: Összeadja a két változó értékét!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 2, Float:Number2 = 3;
new Float:Sum;
Sum = floatadd(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Sum-ot, aminek az értéke 5 lett, mivel összeadtuk a Number1+Number2 ami = 2+3 = 5!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatsub: Kivonja az egyik változó értékét a másik változó értékéből!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 5, Float:Number2 = 2; 
new Float:Difference;
Difference = floatsub(Number1, Number2);
 
Itt létre hoztuk a Difference-t, aminek az értéke 3 lett, mivel kivontuk a Number1-ből a Number2-t, ami = 5-2=3!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatmul: Összeszorozza az egyik változó értékét a másik változó értékével!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 2.3, Float:Number2 = 3.5;
new Float:Product;
Product = floatmul(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Product-ot, aminek az értéke 8.05 lett, mivel összeszoroztuk a Number1-et a Number2-vel, ami 2.3*3.5=8.05!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatdiv: Elossza az egyik változó értékét a másik változó értékével!
 
Példa:
 
new Float:Number1 = 8.05, Float:Number2 = 3.5;
new Float:Quotient;
Quotient = floatdiv(Number1, Number2); 
 
Itt létre hoztuk a Quotient, aminek értéke 2.3 lett, mivel eloszottuk a Number1-et a Number2-vel, ami 8.05/3.5=2.3!
                                                                                                                                                                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatsin: Egy szinusz értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 90° is %f", floatsin(90.0, degrees));
 
fügvény: floatsin(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                                   
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floatcos: Egy koszinusz értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 90° is %f", floatcos(90.0, degrees));
 
fügvény: floatcos(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                          
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
floattan: Egy tangens értéket kapunk, egy általunk megadott játékos szögéből!
 
Példa:
 
printf("The sine from 30° is %f", floattan(30.0, degrees));
 
fügvény: floattan(//játékos szöge, //szög módja);
                                                                                                                                                                                              
 
A Szögek módjai a floatsin, a floatcos és a floattanban: radian, degrees, grades!
 
 
Remélem érthető voltam, és remélem segítettem ezzel valakinek!

 

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?