Automatikus üzenetek létrehozása
forrás:Freddie, Samp fórum
Ebben a tutorialban megtanulhatjátok, hogy, hogyan tudtok automatikus üzenetet létrehozni timer segítségével, egyszerű módon.
Először is hozzuk létre a prototípust. Aki módba csinálja az a main() függvény fölé tegye, aki szkriptbe az a OnFilterScript() függvény fölé, vagy a szkript elejére.
Az "Auto" csak egy példa, helyette akármit írhatsz, tetszés szerűen, de a későbbiekben is azt használd!
Most létrehozzuk a publicot, az üzenet tartalmát.
public Auto()
{
SendClientMessageToAll(SZÍN, "SZÖVEG");
return 1;
}
A "SZÍN" helyére írd a definiált színt (pl. COLOR_YELLOW), vagy a színkódot (pl. 0x33AA33AA = GREEN)
Ezt akárhová teheted csak ne másik funkcióba.
Na most jön a timer, amit az OnGameModeInit() függvényhez teszünk, ha szkriptbe csinálod akkor OnFilterScriptInit()-hez.
1000 = 1 s (másodperc)
SetTimer("Auto", 60000, 1);
Itt az "Auto" az általunk kiválasztott funkció, a "60000" (1 perc) azt jelöli, hogy mennyi idők elteltével küldözgesse az adott üzenetet, az "1" az ismétlődést jelöli. (Az "1" helyett írhatsz "true"-t is, ugyanazt jelentik, ha nem akarod, hogy ismétlődjön a szöveg, akkor "0"-t írj, az helyett meg "false"-t is írhatsz.)
Random / Véletlenszerű üzenet by maarkmaki
#include <a_samp>
forward vmi();
new Rtimer;
new Reklam[][]=
{
"Szöveg", //ha tól sok nyugodtan törölj le egy-két sort
"Szöveg",
"Szöveg",
"Szöveg",
"Szöveg",
"Szöveg",
"Szöveg",
"Szöveg" //az utolsó után nem kell vessző
};
public OnFilterScriptInit() // ha aktiválod az Fs-t
{
print("Reklam kuldes bekapcsolva");
Rtimer = SetTimer("vmi",50000,true); // timer elindítása, vmi függvény meghívása 50000 milisecundumonként, true azaz ismétlődni fog
//1000 = 1ms | 60000 = 1perc
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() // ha deaktiváljuk az Fs-t
{
KillTimer(Rtimer);// Rtimer megölése
return 1;
}
public vmi() // vmi függvény
{
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,Reklam[random(sizeof(Reklam))]); //random üzenet
return 1;
}
Ezt egy külön új pawnoba/FS rakd
|