| Object betlt telnl 
 
forrs: Freddie, Samp frumrl 
 
  
Elszr ltrehozzunk kt prototpust, a main() fl rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fl, vagy a szkript elejre. 
  
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid); 
 
 
Most ltrehozzuk a publicokat, teht azt amit vgre fog hajtani. 
 
 
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyaszts
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!", 3000, 6); //megjelentend szveg 
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betltse kzben
SetTimerEx("ObjectOff", 6000, 0,"e",playerid); //Az "ObjectOff" meghvsa 6 msodperc mlva
return 1;
}
 
 
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyaszts feloldsa
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!", 3000, 6); //megjelentend szveg 
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betltse vgn
return 1;
}
 
 
Ezeket teheted a forward -ok al. 
 
 
Amelyik teleporthoz akarod, hogy tltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzrendeled a kvetkezt: 
 
 
 
Plda egy teleportnl: 
 
 
if(strcmp(cmd, "/jump", true) == 0) 
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1; 
} 
 
 |  | 
Nem tudna valaki egy rendes pawn -t kldeni a OnPlayerSpawnhoz?
Mg kezd scirpter vagyok s brmenyire problom nem sikerl vagy rosszul sikerl.