| Object betöltő telénél
forrás: Freddie, Samp fórumról
Először létrehozzunk két prototípust, a main() fölé rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fölé, vagy a szkript elejére.
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
Most létrehozzuk a publicokat, tehát azt amit végre fog hajtani.
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!", 3000, 6); //megjelenítendő szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx("ObjectOff", 6000, 0,"e",playerid); //Az "ObjectOff" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!", 3000, 6); //megjelenítendő szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik teleporthoz akarod, hogy töltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzárendeled a következőt:
Példa egy teleportnál:
if(strcmp(cmd, "/jump", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1;
}
| |
Nem tudna valaki egy rendes pawn -t küldeni a OnPlayerSpawnhoz?
Még kezdő scirpter vagyok és bármenyire probálom nem sikerül vagy rosszul sikerül.