| Object betlt telnl
forrs: Freddie, Samp frumrl
Elszr ltrehozzunk kt prototpust, a main() fl rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fl, vagy a szkript elejre.
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
Most ltrehozzuk a publicokat, teht azt amit vgre fog hajtani.
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyaszts
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!", 3000, 6); //megjelentend szveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betltse kzben
SetTimerEx("ObjectOff", 6000, 0,"e",playerid); //Az "ObjectOff" meghvsa 6 msodperc mlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyaszts feloldsa
GameTextForPlayer(playerid, "~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!", 3000, 6); //megjelentend szveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betltse vgn
return 1;
}
Ezeket teheted a forward -ok al.
Amelyik teleporthoz akarod, hogy tltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzrendeled a kvetkezt:
Plda egy teleportnl:
if(strcmp(cmd, "/jump", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1;
}
| |
Nem tudna valaki egy rendes pawn -t kldeni a OnPlayerSpawnhoz?
Mg kezd scirpter vagyok s brmenyire problom nem sikerl vagy rosszul sikerl.