Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
Egyéb dolgok



Gyors futás

UsePlayerPedAnims(); 
Rakd a GameModeInt() alá

Fegyver használata interriorban

AllowInteriorWeapons(1);

Rakd a GameModeInt() alá

Fegyver/pénz/score/hp/páncél

GivePlayerWeapon(playerid, fegyver id, töltény);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 100);

SetPlayerScore(playerid, 0);

0 = ennyi pontja lesz a játékosnak
vagy
Ha adni akarsz a játékosnak pontot
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
+1 = plusz 1 pontot kap a játékos

GivePlayerMoney(playerid, 1000);
1000 = Ennyi pénze lesz a játékosnak
vagy
Ha le akarsz vonni a játékostl pénzt
GivePlayerMoney(playerid, -1000);

SetPlayerHealth(playerid, 100);

100=Max hp (ha 0-ra teszed a játékos meghal)
vagy
GodMode  
SetPlayerHealth(playerid 99999999);

SetPlayerArmour(playerid 100);

100=Max páncélzat

Jármű megjavítása

new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid)
SetVehicleHealth(veh, 1000);
RepairVehicle(veh);


Ékezetes betűk gametext-ben

~ = á
ž = é

˘ = í
¦ = ó
¨ = ö
§ = ő
Ş = ú
¬ = ü
« = ű


Színek:

#define COLOR_DARKORANGE          0xFF7318FF
#define COLOR_SYSTEM              0xEFEFF7AA
#define COLOR_BLUE                0x0000FFAA
#define COLOR_GREY                0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN               0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE              0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN               0x993300AA
#define COLOR_ORANGE              0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN                0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN                 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK                0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI               0x999900AA
#define COLOR_LIME                0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK               0x000000AA
#define COLOR_TURQ                0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE           0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD        0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN      0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE         0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN           0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON               0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA                0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW         0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA            0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE    0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE            0x15005EAA
#define COLOR_RED                 0xAA3333AA
#define COLOR_ULTRARED            0xFF0606FF
#define COLOR_WARNING             0xFB0000FF
#define COLOR_VIOLET              0x8F698FFF


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hasznos új függvények:
A pirossal kijelölteket akárhova, egy új sorba rakjátok be!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SendMessage függvény:

stock SendMessage(playerid, const message[])
{
new colors[][21]={
{0x000000AA},{0x00A3C0AA},{0x00BFFFAA}, {0xCCFFDD56}, {0x0FFDD349}, {0xABCDEF01}, {0xAAFFCC33},
{0xDDDD2357}, {0x7CFC00AA}, {0xFFE87DAA}, {0x7E60FFAA}, {0xCBFF45AA}, {0x15005EAA}, {0xAA3333AA},
{0xFF0606FF}, {0xFB0000FF}, {0x99FF00AA}, {0xB22222FF}, {0xFFFFF0FF}, {0x778899FF}, {0xCD853FFF} // több szint is berakhatsz
};
new rand = random(sizeof(colors));
SendClientMessage(playerid, colors[rand][0], message);
return 1;
}
Funkciója: Random színekben írja ki a szöveget.
Használat:
SendMessage(playerid, "szöveg");

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PlaySoundForAll függvény:

stock PlaySoundForAll(soundid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
new Float:p[3];
GetPlayerPos(i, p[0], p[1], p[2]);
PlayerPlaySound(i, soundid, p[0], p[1], p[2]);
}
}


Fuknciója:
Lejátsza az adott hangot az összes online szerveren lévő játékosoknak
Használat: PlaySoundForAll(soundid);

16 hozzászólás
Idézet
2011.10.01. 23:09
Power

xD

Hesoyam parancs :D

a hesoyamot átírom valami másra :D

de am komoly :D


2011.08.09 21:51
Sajti (Marci)

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[256];
    new idx;
    new veh;

    cmd = strtok(cmdtext, idx);

    if(strcmp(cmd, "/hesoyam", true) == 0) {
        GivePlayerWeapon(playerid, 38, 200); // minigun
        SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100); // 100 pont plusz
        GivePlayerMoney(playerid, 250000); // 250 000$ kap
        SetPlayerHealth(playerid, 100); // kap full életet
        SetPlayerArmour(playerid, 100); // kap full páncélt
        veh = GetPlayerVehicleID(playerid); // megjavitja a kocsit
        SetVehicleHealth(veh, 1000);
        RepairVehicle(veh);
    return 1;
    }

    return 0;
}

Idézet
2011.10.01. 23:07
Power

Hello mark.

Én nagyon új scripter vok, tegnap kezdtem az egészet.

És nem z OnGamemodeInt izé alá kell tanni hanem:

 

public OnPlayerSpawn(playerid)

 

{
SetPlayerInterior(playerid,0);
 
 

Ez alá kell tenni.

Idézet
2011.08.09. 21:51
Sajti (Marci)

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[256];
    new idx;
    new veh;

    cmd = strtok(cmdtext, idx);

    if(strcmp(cmd, "/hesoyam", true) == 0) {
        GivePlayerWeapon(playerid, 38, 200); // minigun
        SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100); // 100 pont plusz
        GivePlayerMoney(playerid, 250000); // 250 000$ kap
        SetPlayerHealth(playerid, 100); // kap full életet
        SetPlayerArmour(playerid, 100); // kap full páncélt
        veh = GetPlayerVehicleID(playerid); // megjavitja a kocsit
        SetVehicleHealth(veh, 1000);
        RepairVehicle(veh);
    return 1;
    }

    return 0;
}

Idézet
2011.08.09. 21:39
Sajti (Marci)

Az azért errorozik mert nem a game mode int alá kel berakni.

Ezeket:

Fegyver/pénz/score/hp/páncél

GivePlayerWeapon(playerid, fegyver id, töltény);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 100);

SetPlayerScore(playerid, 0);

0 = ennyi pontja lesz a játékosnak
vagy
Ha adni akarsz a játékosnak pontot
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
+1 = plusz 1 pontot kap a játékos

GivePlayerMoney(playerid, 1000);
1000 = Ennyi pénze lesz a játékosnak

vagy
Ha le akarsz vonni a játékostl pénzt

GivePlayerMoney(playerid, -1000);

SetPlayerHealth(playerid, 100);

100=Max hp (ha 0-ra teszed a játékos meghal)
vagy
GodMode  
SetPlayerHealth(playerid 99999999);

SetPlayerArmour(playerid 100);

100=Max páncélzat

Jármű megjavítása

new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid)
SetVehicleHealth(veh, 1000);
RepairVehicle(veh);

Parancsba kel foglalni.

Idézet
2011.08.05. 10:44
mark24

 

Hi.Nekem ez a problémám.Ha valaki tudja miért írja ezt az írjon pls.
 
C:\Documents and Settings\Márk\Asztal\tesztszerver\gamemodes\uj-rp.pwn(2165) : error 055: start of function body without function header
C:\Documents and Settings\Márk\Asztal\tesztszerver\gamemodes\uj-rp.pwn(2166) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Márk\Asztal\tesztszerver\gamemodes\uj-rp.pwn(2570) : error 055: start of function body without function header
C:\Documents and Settings\Márk\Asztal\tesztszerver\gamemodes\uj-rp.pwn(2571) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
4 Errors.
 

2011.05.01 17:00
Krisztián

„ Csak annyi lenne  kérdésem a gamemodomba a gamemodeinit alé berakom a SetPlayerHealth(playerid,10); akkor errorozik :D s nem tudom miért akitugyami a gond ide irja le pls megköszönném

Idézet
2011.05.27. 23:01
UNNAMED

Helyesen:

 

       if(strcmp(cmd,  "/repair",  true)  ==  0)

        {
                 SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid,1000)

        }

         return true;

        }


2011.05.27 23:00
UNNAMED

„ Ez úgy rossz ahogy van.

 

így kell kinéznie:

 

[code]

        if(strcmp(cmd,  "/repair",  true)  ==  0)

        {
                 SetVehicleHealth(playerid, 1000)

 

         return true;

        }

[/code]


2011.03.15 15:18
Adam

„ elején a veh-t húzd ki,és csak ezt írd be az OnPlayerCommandText-be

 

if(strcmp(cmd, "/repair", true) == 0) {
        SetVehicleHealth(playerid, 1000);
        return 1;
        }

Idézet
2011.05.27. 23:00
UNNAMED

Ez úgy rossz ahogy van.

 

így kell kinéznie:

 

[code]

        if(strcmp(cmd,  "/repair",  true)  ==  0)

        {
                 SetVehicleHealth(playerid, 1000)

 

         return true;

        }

[/code]


2011.03.15 15:18
Adam

„ elején a veh-t húzd ki,és csak ezt írd be az OnPlayerCommandText-be

 

if(strcmp(cmd, "/repair", true) == 0) {
        SetVehicleHealth(playerid, 1000);
        return 1;
        }

Idézet
2011.05.01. 17:00
Krisztián

Csak annyi lenne  kérdésem a gamemodomba a gamemodeinit alé berakom a SetPlayerHealth(playerid,10); akkor errorozik :D s nem tudom miért akitugyami a gond ide irja le pls megköszönném

Idézet
2011.03.15. 15:18
Adam

elején a veh-t húzd ki,és csak ezt írd be az OnPlayerCommandText-be

 

if(strcmp(cmd, "/repair", true) == 0) {
        SetVehicleHealth(playerid, 1000);
        return 1;
        }

Idézet
2011.02.07. 22:32
dsd

 [color=0x99FFFFAA]222[/color]

Idézet
2011.02.05. 14:23
matyi

 ez a gond  :

C:\Program Files\SA MP SERVER\pawno\new.pwn(198) : warning 217: loose indentation

C:\Program Files\SA MP SERVER\pawno\new.pwn(206) : warning 209: function "OnPlayerKeyStateChange" should return a value

C:\Program Files\SA MP SERVER\pawno\new.pwn(206) : error 010: invalid function or declaration

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Idézet
2011.01.01. 23:41
Zeli

 Itt az élet feltöltő parancs:

if (strcmp("/heal", cmdtext, true, 10) == 0)

{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, "Az életerőd feltöltve!");
return 1;
}
 
 
Nem teszteltem de szerintem működik!
Ezt illeszd be a modeodba az OnPlayerCommandText() függvény alá!
Idézet
2010.12.26. 19:13
zozi21

 Sziasztok nekem 1 olyan kellene hogy Parancsra töltődjön fel 1 játékos élete pl /heal ID és még 1 olyan hogy a játékosok csak a pisztoly stb za 1-ik kezükbe használhasák csak.

Idézet
2010.12.03. 20:25
Magyar

Hogyha parancsba szeretnéd írni a jármű javítást akkor ez alá:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

Hogyha azt szeretnéd hogy egy gomb automatikusan megjavítsa a kocsidat akkor pedig ez alá:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

És itt van a teljes script hogy megjavítsa a gomb a kocsid:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
    if(newkeys == KEY_SUBMISSION) //KEY_SUBMISSION ez a 2-es gomb
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {

        new VehicleID;
        VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekéri a jármű ID-jét
        SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //Maxra teszi a jármű életét
         RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármű külsejét

    }
        else
    {
    return false;
    }
    }
    return 1;
}

Ha pedig parancsba szeretnéd írni akkor pedig így kell /javít parancsot írni:

    if (strcmp("/javít", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //Ez ellenőrzi hogy kocsiban van-e
        {
            new VehicleID;
            VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);  //Lekéri a jármű ID-jét
            SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00);  //Maxra teszi a jármű életét
            RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));  //Megjavitja a jármű külsejét
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Sikeresen megjavítottad a kocsid!");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nem ülsz járműben!");
            return 1;
            }
        }

Mind kettő hibátlanul működik teszteltem!

Idézet
2010.10.12. 20:40
Szeby

Pl: Egy parancsba rakjad bele.

Idézet
2010.09.29. 18:09
dániel

hová írjam a jármű javítást?

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?