| Boostok by _]SuE[_MaarK
A Boostok olyanok mint pl.: Megnyomod a CTRL-t és felugrik a jármű
Na kezdjük is el
Keressük meg ezt: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
Ha megvan, akkor alá rakd ezeket:
if(newkeys == KEY_FIRE) //Ha megnyomja az ALT-ot akkor felugrik a kocsi
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //csak akkor működjön ha a játékos járműbe van
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);//lekérjük a játékos pozícióját
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);//a magasságot növeljük 0.2-vel
}
else
{
return false; //Ha nincs járműbe akkor ne működjön
}
Összefoglalva:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_FIRE) //ALT gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2);
}
else
{
return false;
}
}
return 1;
}
Ha azt akarod hogy gyorsuljon a kocsi akkor a SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.2); függvényt írd át erre:
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5);
A "KEY_FIRE"-t átírhatod másra
KEY_FIRE = ALT gomb
KEY_ACTION = CTRL gomb
KEY_SPRINT = W gomb
KEY_HANDBREAK = Space gomb
KEY_SUBMISSION = 2-es gomb
Autómatikusan megjavuljon a játékos járműje:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SPRINT) //W gomb (mivel előre megy ezért azt nyomja meg ezáltal megjavítja a járművet)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //lekéri a jármű ID-jét
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //maxra teszi a jármű életét
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármű külsejét
else
{
return false;
}
}
return 1;
}
| |
Szia! Az lenne a kérdésem, hogy hogy kell mind a 3 dolgot belerakni? A javítást, a gyorsulást és a felpattanást?