| public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
Funkciója: Hogyha a játékos ír valami akkor mi történjen
Hogyha a játékos egy adott szót ír (lol)
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if (strfind(text, "lol") != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0, "Min röhögsz? o.O");
}
return 1;
}
Egyetlen egy hibája van
elöbb küldi el a SendClient-et mint a te üzenetedet
De egy Timerrel orvosolható
Neve felett az írása
SetPlayerChatBubble(playerid,text,0xFF0000FF,35.0,10000); //10000 időtartam milisecundumban (10mp)
Játékos neve mellet az ID-je (chatboxban)
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new e[200];
format( e , 200 , "[%i]%s" , playerid , text );
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
| |
SetPlayerChatBubble-nél nem lehet örök időt megadni? Van egy parancs amivel a ModeratorDuty változót meg lehet változtatni 1-es értékre és azt akarom, hogy csak akkor tűnjon el a ChatBubble, mikor a változó értéke 0.