Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
     
Kp
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak sajt samp szervere?

Igen
Nem
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
     
Friss

Utols mdosts
2013 mj. 19.
12:17

 

     
Ms weblapok
 SA:MP Frum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszkzk
     
Object mozgats

Object mozgatsa parancsal by=ALIEN

 

Ebben a bemutatban elksztnk egy parancsal mozgathat objectet,

legyen ez egy nagyon egyszer dolog pldl egy kapu

(persze lehet lift, meg akrmi)... Na kezdjk is.

 

1.Nyisd meg az MTA -at  csinlj egy j mapot s rakd le a kaput zrt helyzetben ahova akarod s  mensd el "kapu" nven.

Ugyanezt csinld meg csak a kaput nyitott helyzetbe rakd s "kapu2" nven mensd el.

 

2.Most mennyfel erre az oldalra

http://gtamap.delux-host.com/converter/

s ott kzpen van hogy "IPL file format" ezt ltsuk t "PAWN Code for SA:MP"-ra

aztn tallozuk a kapunkat az elst, teht a "kapu" mapot.(aki nem tudn:c/programfiles/MTAsanandreas/mods/map)

s ilyet kell hogy kapjunk:

CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000); 
Aztn a "kapu2" mapot is megnyitjuk... :     
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

 

3.OK ezzel meg is volnnk most pawnozunk egy kicsit

A modunkba elsnek is vltozt rakunk.

new kapu;  //ezt a mdunk elejre

Aztn az public OnGameModeInit() al rjuk ezt.

 kapu = CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);      
// a sajt objectedet rakd!

Aztn a public OnPlayerCommandText al rd az elmozgat parancsot.  

 

	if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zr", true) == 0)
    {
      	MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebessg); 
       	return 1;
    }
    
    if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
    {
      	MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebessg);
       	return 1;

 NA MOST IDE FIGYELJ!!!

 

CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

 

//ez most a zrt kapu vagyis a "kapu" map.

EZEET A KOORDINTKAT A KAPU-ZR PARANCS AL AZ X, Y, Z, HELYRE RAGD.

Amiket bejelltem szinnel azokat a koordintkat kell be rakni az x, x, z, helyre minden object esetbe.

A sebessg az hogy milyen gyorsan menjen az object.(ajnlott a 2.5)

 

CreateObject(969, 2237.534912,2457.038574, 9.900133, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

// ez meg a nyitott kapu helyzete vagy is a "kapu2" map.

EZEKET A KOORDINTKAT A KAPU-NYIT PARANCS AL AZ X, Y, Z, HELYRE RAGD

 

____________________Itt egy teljes minta:______________

 

#include <a_samp>

new kapu;

 

public OnGameModeInit()

{

    kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

    return 1;

 

}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

      if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zr", true) == 0)

      {

      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);

      return 1;

 

      }

      if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)

      {

      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);

      return 1;

      }

      return 0;

}

 BEJELLTEM ZLDEL AMIT MAJD T LEHET RNI

Ha valamit nem rtesz, akkor btran rjl! (j hozzszls)   

53 hozzszls
Idzet
2016.11.20. 17:51
Norbi

Nekem az lenne a krdsem hogy ha megvan az x,y,z tengely s mg n +-ba akarom hogy legyen rotationja azaz ry.rx.rz vagy hogy jelolik pl ne vizsztesen ljon pl a soromp hanem fuggolegesen akkor azt hogy oldjam meg ??

 

Idzet
2015.04.01. 16:18
Clarence
#include <a_samp>
 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
    kapu = CreateObject(980, 1621.6, -1140.2, 25.7, 0, 0, 0);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/zar", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 1633.30005, -1140.19995, 25.7, 0, 0, 0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/nyit", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 1621.6, -1140.2, 25.7, 0, 0, 0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
 
 
 
 
 
A kapu megvan nyitott helyzetben , ahol kell legyen , de nem reagl a parancsokkal , nem mozdul sehova. Lgyszi segitsetek , nagyon megksznnm , mr rgta tklk evvel a szarral :( :)
Idzet
2014.07.21. 13:29
Zipike

Letettem a kaput s amikor beirom /kapu-zr akkor teljesen mshova viszi a kaput. Pls segitsetek.

Idzet
2013.03.30. 19:06
Aldo

Szia

Tod ki vok :D

MIvel neked LAdminod van ez kell szerintem:

Mod eelejre:

 

#include <lethaldudb2>

 

s parancs al:

if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 1) {

Idzet
2013.01.25. 20:32
Ismeretlen

Azt hogy tudom megcsinlni hogy a kaput csak csak is Admin tudja kinyitni? 

Idzet
2012.11.26. 17:28
Anonymous

nincs ott a kapu    Shift+R javtja ennek a kpnek a minsgt. Shift+A javtja az oldal sszes kpnek minsgt.

Idzet
2012.03.01. 19:47
Dvid

Valamirt ismeretlen neki a kapu sz! (a pawnban)

Idzet
2012.03.01. 18:27
Dvid

Sziasztok segitsetek lcives nekem ezt rja ki pedig kvetek mindent amit le rnak fent!

C:\Documents and Settings\Felhasznl\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(252) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasznl\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(255) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasznl\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(258) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasznl\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(261) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasznl\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 203: symbol is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.
 

Segitsetek lci!

Idzet
2012.01.09. 22:22
csont

hell n mindent ugy csinltam ahogy le van irva s csak az a hiba hogy nem tudom bezrni pls segtsen valaki itt a script ::

 

#include <a_samp>
 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
    kapu = CreateObject(3095, 214.10000610352, 1875.4000244141, 11.89999961853, 270, 0, 0);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/51-zr", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 214.10000610352, 875.4000244141, 11.899999, 2.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/51-nyit", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu,214.19999694824, 1874.9000244141, 7.4000000953674, 2.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
Idzet
2011.12.07. 21:09
Krisz

Nagyon nagy segtsg.Elszr csinlok ilyet s ez mindent elmond.

Idzet
2011.08.13. 23:50
Szaszka

Segtentek?n egy hzhoz raktam be a kaput,dew amikor be akarom zrni,nem ll meg a helyn,hanem megy a pi**ba el... xD

Idzet
2011.08.05. 16:33
Sajti (Marci)

Emagyarzom a new kapu; mire kell!

A new fgvny, ojan nint egy bgre. Tlthetsz bele, brmit, de ha nincs, kintd az asztara az egszet, ez lene az error!
Ha van bgrd(new) , akkor megtltd, jelen esetbe ezt CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); ntnk bele!
 

Enl a fggvnynl public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) kiiszuk a bgrt, belekortyolunk, hasznljuk a tartalmt.

A bgrnknek atunk egy nevet is, ami a kapu, inen tugyuk mejik bgre kel neknk.
Ez a kd pedig a bgrnk tartalmt vltoztatja, mert a kapu kifejezs, az az a bgrnk neve szerepel benne.
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);

A nyitsnak kel leni a mdostot kordinta, a zrsnak az eredeti.

Idzet
2011.08.05. 16:21
Sajti (Marci)

MaGiC a te kdod j csak elirtad azt a sort amire az errorokat hozza!

kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

Ez igy kell:

kapu = CreateObject( ObijectId, X, Y, Z, Forgs X, Forgs Y, Forgs Z)

Idzet
2011.08.04. 16:31
Andrew

Hell,mr felvettem a karbantartt msn-re, mr tbb hnapja mappolok,de pawnoban ez a kapu sehogy se jn ssze,nem tudom mirt kb.: 400 errort ki r,mondom az object id-ket krem ,hogy vki rja le pontosan milyen paracsot kell bernom

Objectek:

ez a zrt verzi:

CreateObject(3749, 1692.4925537109, -1343.9256591797, 22.288101196289, 0, 0, 88);
CreateObject(980, 1692.0145263672, -1343.9211425781, 19.210771560669, 0, 0, 270);

ez a nylt verzi:

CreateObject(3749, 1692.4925537109, -1343.9256591797, 22.288101196289, 0, 0, 88);

Msn-en is megkereshettek vagy e-mail neke mmindegy de ez elgg fontos,vhogyan meghlnm krem rjatok please!

MSN: fischerandris@hotmail.com

E-mail: fischerandris@yahoo.com

Idzet
2011.07.24. 14:16
MaGiC

Az nem baj ha Warning-ol, mert akk ugyangy kiadja a .amx-et, s feltod rakni a szerra. ;)


2011.02.02 18:41
DjGood

„ #include <a_samp>

 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 44.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 28.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 202: number of arguments does not match definition
plz segitsetek
 
Idzet
2011.06.27. 06:57
Opel

csssztok figyu meg csinltam... s erre kinyitom a kapu-t belemegy a tba szerintem a kordinta kddal lehet valami s akor mg be se lehetet zrni segtsetek!   980, 689.92779541016, -1182.2609863281, 17.172115325928);  ez a nyt  ez a zr 980, 683.63635253906, -1190.0589599609, 17.172115325928);

Idzet
2011.06.24. 12:26
Gombs Krisztin

n azt nem rtem hogy  van a OnGameModeInit s ott van hogy kapu azt a map convertbe hogy kell tkonvrtlni ?

Idzet
2011.05.31. 23:19
Schubell

Edit: Minden sikerlt!! Lerakta a kapukat! Nyithat! Viszont BUG!

BUG: Mikor kinyitom a kaput, (Brhonnan nyithat...) s bezrom.. (Brhonnan zrhat) Sajnos a 2. Kaput ugyan azzal a parancsal vezrelni nem tudom.. Nekem olyan kellene, ahol a "/nyit" parancs, az adott kaput vezrli ahol ppen llok.. Ahogy a "/zr" parancs zrja az adott kaput ahol ppen llok! Meglehet oldani?

Idzet
2011.05.31. 15:46
Schubell

Jut eszembe, kaput is basz*a sz szerint lerakni...

Idzet
2011.05.31. 15:46
Schubell

Szevasz, mindent gy csinltunk ahogy mondtad... A vgn egy "apro" szmts elcsuszott... de most kaptam ideg rohamot, mikor javtottam s semmi.. Valami tipp? Elre is kszi.

Idzet
2011.04.24. 18:04
erniuc

 

#include <a_samp>
#include <file>
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu=CreateObject(969, 1210.9063720703, 
 
-1846.2420654297, 12.3828125, 0, 0, 0); 
return 1;
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/zar", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, 1210.9063720703, 
 
-1846.2420654297, 12.3828125, 2.5); 
       return 1;
    }
    
    if(strcmp(cmdtext, "/nyit", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, 1220.5740966797, 
 
-1844.9791259766, 12.553372383118, 2.5);
       return 1;
 
}
return 0;
 
nah nekem igy nz ki de ha beirom h /nyit vagy /zar nem csinl semmit

2010.08.17 19:14
maarkmaki

„A mod elejre: new kapu;”

Idzet
2011.04.23. 21:44
erniuc

n igazbl azt nem tallom h hol van a md eleje vagy mi ahova a nevet kell irni?


2010.08.17 19:14
maarkmaki

„A mod elejre: new kapu;”

Idzet
2011.04.05. 10:02
NoName

Ht n igazbl az egszet nem rtem.Mindent megtudtam csinlni de ez kifogott rajtam.llandoan 26 error-t ir ki :S PLS.Segitsetek

Idzet
2011.04.02. 12:36
HolyKing

new Gate1;

public OnFilterScriptInit() {

Gate1 = CreateObject(980, 2234.5551757813, -2215.5556640625, 15.5, 0, 0, 316, 300);

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {

if (strcmp("/mvpopen1", cmdtext, true) == 0){
MoveObject(Gate1, 2228, -2209.4, 15.5, 2);

return 1; }

 

Lers... Ezt ne msold a scriptbe..

new Gate1; :   ez arra van h egy j vmit hozol ltre. Ezzel csak sorokat sprolsz

 public-os rszek : callback-ok az az h az alatta lv sorokat minek ismerje fel a szer

Gate1 = CreateObject .... :   ez az object amit te csinltl mta-ban vagy akrhol

if (strcmp("/mvpopen1", cmdtext, true) == 0) { : parancs

MoveObject(Gate1, 2228, -2209.4, 15.5, 2); : A Gate1 objectumot mozgatja: X, Y, Z, Sebessg

return 1; }   : lezrja a parancsot

 

sok sikert..

Idzet
2011.03.24. 17:18
kribeg

Hello n nekem is ez a problmm s nemtudom megoldani!Lccives segtenl nekem ebben.Vlaszod elre is ksznm


2010.12.19 11:58
Zsolt

„ Sziasztok!

Nekem berakja meg minden, n mdostottam a parancsot s ha berom a nyitt akkor elindul elre a nagy vilgba :D nagyon durva s nem tudom, hogy ilyenkor mi lehet :)

az a lnyeg, hogy megcsinltam kapu1 nven a zrtat s kapu2 nven a nyitottat amit eltoltam balra teht balra kne nyitdnia, de ez elindul elre s az zrs paranccsal is csak megy tovbb, meg se lehet lltani :D    Krek valakit ha van tlet akkor segtsen.”

Idzet
2011.03.15. 13:52
kribeg

meg amikor berom a mod tetejre hogy new kapu ezt hozza ki:

 

 

 

D:\samp03csvr_win32\gamemodes\new.pwn(507) : warning 203: symbol is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Warning.
 

 

valaki help

 

Idzet
2011.03.14. 19:49
kribeg

nekem ezeket rja ki:

 

 

 

 

D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(989) : error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit"
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1001) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText"
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1007) : warning 213: tag mismatch
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1007) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 213: tag mismatch
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(991) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors. 

 

pedig mindent gy csinltam ahogy le van rva!!!!HELP!!!!

 

Idzet
2011.02.02. 18:43
DjGood

 dj.god13@yahoo.com vagy ide irjatok

Idzet
2011.02.02. 18:41
DjGood

 #include <a_samp>

 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 44.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 28.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 202: number of arguments does not match definition
plz segitsetek
 
Idzet
2011.01.29. 16:06
csont

Hell

tudna segiteni nekem valaki aki rt hozz s sikerlt neki az pls vegyen fel msn re!!!!4msn:csontos.97@freemail.huelre is kssz!!!!!!

Idzet
2010.12.19. 13:09
Zsolt

 Na sikerlt... mr azt csinlja amit szerettem volna :D

Idzet
2010.12.19. 11:58
Zsolt

 Sziasztok!

Nekem berakja meg minden, n mdostottam a parancsot s ha berom a nyitt akkor elindul elre a nagy vilgba :D nagyon durva s nem tudom, hogy ilyenkor mi lehet :)

az a lnyeg, hogy megcsinltam kapu1 nven a zrtat s kapu2 nven a nyitottat amit eltoltam balra teht balra kne nyitdnia, de ez elindul elre s az zrs paranccsal is csak megy tovbb, meg se lehet lltani :D    Krek valakit ha van tlet akkor segtsen.

Idzet
2010.12.12. 10:09
Dream

Nekem nem teszi le pedig beirtam a gamemodeba... h createobject akrmi

de nem tezsi oda az objectet

Idzet
2010.12.11. 12:32
Norbi779

 Ernico

A szkripted tetejre rd be hogy new kapu;

Idzet
2010.12.09. 17:18
Ernico

 n ott akadtam el h modunkba irjuk be h new kapu s ez a md hol van? mert n nem tom h hova irjam:S 

Idzet
2010.12.05. 21:28
Norbi779

 s azt hogy kell megcsinlni hogy ha kinyitom akkor pr sodperc m=ulva automatikusan becsukdok?

Idzet
2010.12.04. 00:27
Magyar

Szerintem nagyon sokan elfelejtitek a mod elejre rakni ezt: new kapu;

Azrt rja mindenkinek hogy undefined :)

Idzet
2010.10.30. 18:22
Alex

 Lcci vegyl fel msn:        hunevss@freemail.hu s kldm a mdot


2010.10.30 13:11
maarkmaki

„ Kld el, vagy msold be ide megnzem”

Idzet
2010.10.30. 13:11
maarkmaki

 Kld el, vagy msold be ide megnzem

Idzet
2010.10.30. 12:06
Alex

Teljesen ugy csinltam ahogy leirtad 0 hiba.

De felmegyek a szeromra s ott nem mkdik a /kapu-nyit / -zr parancs...

Idzet
2010.10.10. 22:02
Bruce

 mi van nekem nem igy van


2010.05.16 20:48
coppy

„ ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"”

Idzet
2010.08.23. 12:00
donfernando

Emberek a "kapu" -t vegytek ki csak a ' ( 2126.68456, 235423.212, 23452.3452); ' maradjon

br n ezt a gamemodba tennm be mert filterscript-ben nem biztos hogy meglessz a kapu!!

Idzet
2010.08.17. 19:14
maarkmaki

A mod elejre: new kapu;

Idzet
2010.07.26. 20:22
ReFlector

nekem is ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"


2010.05.17 20:31
Coppy

„Matyi szerintem neked az jabb verzi van meg.Abban egyszeren nicns olyan mappa,hogy maps/map_Editor.Szerintem tltsd le a rgebbi verzit,azt mg kezelni is knyebb.”

Idzet
2010.07.19. 23:29
maarkmaki

rd le ide a problmdat! 

Idzet
2010.07.19. 10:52
Das

valaki vegyen fel msn re mert segitsg kellene!!! villamda@hotmail.com

Idzet
2010.06.14. 20:43
Leboo

hello valaki pls vegyen fel msn re s mondja meg h mi van mert nekem nem mkdk a public OnGameModeInit() alatt van ojan h Add Player Class meg a kocsik s ott hova rakjam mert ha pont a public public OnGameModeInit() al rakom akkor a kocsiknak irja a hibt pls vki HELP *.*

Idzet
2010.05.17. 20:31
Coppy

Matyi szerintem neked az jabb verzi van meg.Abban egyszeren nicns olyan mappa,hogy maps/map_Editor.Szerintem tltsd le a rgebbi verzit,azt mg kezelni is knyebb.

Idzet
2010.05.17. 20:30
Coppy

Na mr megy :D

Idzet
2010.05.16. 20:48
coppy

 ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"

Idzet
2010.05.16. 20:47
coppy

 Ezt megcsinltam csak mindig error.Ott aho la MoveObject van.Vki help :D

Idzet
2010.05.16. 20:32
unnamed

 n ezt megcsinltam,de a kapu valahogy nem nylik xD 

Idzet
2010.05.16. 19:23
Matyi

Hel! Nekem az MTA san andreas mappbl rmentem a mods mappra de ott nem volt olyan mappa hogy maps s nemtudom gy megcsinlni.lgyszives segtsetek!.dv Matyi 

     
Nzettsg
Induls: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
ra
     
Chat
Krlek, felesleges dolgokat ne rj a chatbe!
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU