Gta San Andreas MultiPlayer (samp) HUN
Navigation
     
Account
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kép
Szerver
Legyen ennek a weboldalnak saját samp szervere?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Friss

Utolsó módosítás
2013 máj. 19.
12:17

 

     
Más weblapok
 SA:MP Fórum
SA:MP Wiki
Google

     

PAWN Eszközök
     
Object mozgatás

Object mozgatása parancsal by=ALIEN

 

Ebben a bemutatóban elkészítünk egy parancsal mozgatható objectet,

legyen ez egy nagyon egyszerű dolog példáúl egy kapu

(persze lehet lift, meg akármi)... Na kezdjük is.

 

1.Nyisd meg az MTA -at  csinálj egy új mapot és rakd le a kaput zárt helyzetben ahova akarod és  mensd el "kapu" néven.

Ugyanezt csináld meg csak a kaput nyitott helyzetbe rakd és "kapu2" néven mensd el.

 

2.Most mennyfel erre az oldalra

http://gtamap.delux-host.com/converter/

és ott középen van hogy "IPL file format" ezt álítsuk át "PAWN Code for SA:MP"-ra

aztán tallozuk a kapunkat az elsőt, tehát a "kapu" mapot.(aki nem tudná:c/programfiles/MTAsanandreas/mods/map)

És ilyet kell hogy kapjunk:

CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000); 
Aztán a "kapu2" mapot is megnyitjuk... :     
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

 

3.OKÉ ezzel meg is volnánk most pawnozunk egy kicsit

A modunkba elsőnek is változót rakunk.

new kapu;  //ezt a módunk elejére

Aztán az public OnGameModeInit() alá írjuk ezt.

 kapu = CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);      
// a saját objectedet rakd!

Aztán a public OnPlayerCommandText alá írd az elmozgató parancsot.  

 

	if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zár", true) == 0)
    {
      	MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebesség); 
       	return 1;
    }
    
    if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
    {
      	MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebesség);
       	return 1;

 NA MOST IDE FIGYELJ!!!

 

CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

 

//ez most a zárt kapu vagyis a "kapu" map.

EZEET A KOORDINÁTÁKAT A KAPU-ZÁR PARANCS ALÁ AZ X, Y, Z, HELYÉRE RAGD.

Amiket bejelöltem szinnel azokat a koordinátákat kell be rakni az x, x, z, helyére minden object esetébe.

A sebesség az hogy milyen gyorsan menjen az object.(ajánlott a 2.5)

 

CreateObject(969, 2237.534912,2457.038574, 9.900133, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

// ez meg a nyitott kapu helyzete vagy is a "kapu2" map.

EZEKET A KOORDINÁTÁKAT A KAPU-NYIT PARANCS ALÁ AZ X, Y, Z, HELYÉRE RAGD

 

____________________Itt egy teljes minta:______________

 

#include <a_samp>

new kapu;

 

public OnGameModeInit()

{

    kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

    return 1;

 

}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

      if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zár", true) == 0)

      {

      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);

      return 1;

 

      }

      if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)

      {

      MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);

      return 1;

      }

      return 0;

}

 BEJELÖLTEM ZÖLDEL AMIT MAJD ÁT LEHET ÍRNI

Ha valamit nem értesz, akkor bátran írjál! (Új hozzászólás)   

53 hozzászólás
Idézet
2016.11.20. 17:51
Norbi

Nekem az lenne a kérdésem hogy ha megvan az x,y,z tengely és még én +-ba akarom hogy legyen rotationja azaz ry.rx.rz vagy hogy jelolik pl ne vizszítesen áljon pl a sorompó hanem fuggolegesen akkor azt hogy oldjam meg ??

 

Idézet
2015.04.01. 16:18
Clarence
#include <a_samp>
 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
    kapu = CreateObject(980, 1621.6, -1140.2, 25.7, 0, 0, 0);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/zar", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 1633.30005, -1140.19995, 25.7, 0, 0, 0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/nyit", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 1621.6, -1140.2, 25.7, 0, 0, 0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
 
 
 
 
 
A kapu megvan nyitott helyzetben , ahol kell legyen , de nem reagál a parancsokkal , nem mozdul sehova. Légyszi segitsetek , nagyon megköszönném , már régóta tökölök evvel a szarral :( :)
Idézet
2014.07.21. 13:29
Zipike

Letettem a kaput és amikor beirom /kapu-zár akkor teljesen máshova viszi a kaput. Pls segitsetek.

Idézet
2013.03.30. 19:06
Aldo

Szia

Tod ki vok :D

MIvel neked LAdminod van ez kell szerintem:

Mod eelejére:

 

#include <lethaldudb2>

 

És parancs alá:

if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 1) {

Idézet
2013.01.25. 20:32
Ismeretlen

Azt hogy tudom megcsinálni hogy a kaput csak csak is Admin tudja kinyitni? 

Idézet
2012.11.26. 17:28
Anonymous

nincs ott a kapu    Shift+R javítja ennek a képnek a minőségét. Shift+A javítja az oldal összes képének minőségét.

Idézet
2012.03.01. 19:47
Dávid

Valamiért ismeretlen neki a kapu szó! (a pawnóban)

Idézet
2012.03.01. 18:27
Dávid

Sziasztok segitsetek lécives nekem ezt írja ki pedig követek mindent amit le írnak fent!

C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(252) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(255) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(258) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(261) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\szerver\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 203: symbol is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.
 

Segitsetek léci!

Idézet
2012.01.09. 22:22
csont

helló én mindent ugy csináltam ahogy le van irva és csak az a hiba hogy nem tudom bezárni pls segítsen valaki itt a script ::

 

#include <a_samp>
 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
    kapu = CreateObject(3095, 214.10000610352, 1875.4000244141, 11.89999961853, 270, 0, 0);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/51-zár", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 214.10000610352, 875.4000244141, 11.899999, 2.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/51-nyit", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu,214.19999694824, 1874.9000244141, 7.4000000953674, 2.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
Idézet
2011.12.07. 21:09
Krisz

Nagyon nagy segítség.Elöször csinálok ilyet és ez mindent elmond.

Idézet
2011.08.13. 23:50
Szaszka

Segítenétek?Én egy házhoz raktam be a kaput,dew amikor be akarom zárni,nem áll meg a helyén,hanem megy a pi**ába el... xD

Idézet
2011.08.05. 16:33
Sajti (Marci)

Emagyarázom a new kapu; mire kell!

A new fügvény, ojan nint egy bögre. Tölthetsz bele, bármit, de ha nincs, kiöntöd az asztara az egészet, ez lene az error!
Ha van bögréd(new) , akkor megtöltöd, jelen esetbe ezt CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); öntünk bele!
 

Enél a függvénynél public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) kiiszuk a bögrét, belekortyolunk, használjuk a tartalmát.

A bögrénknek atunk egy nevet is, ami a kapu, inen tugyuk mejik bögre kel nekünk.
Ez a kód pedig a bögrénk tartalmát változtatja, mert a kapu kifejezés, az az a bögrénk neve szerepel benne.
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);

A nyitásnak kel leni a módosítot kordináta, a zárásnak az eredeti.

Idézet
2011.08.05. 16:21
Sajti (Marci)

MaGiC a te kódod jó csak elirtad azt a sort amire az errorokat hozza!

kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

Ez igy kell:

kapu = CreateObject( ObijectId, X, Y, Z, Forgás X, Forgás Y, Forgás Z)

Idézet
2011.08.04. 16:31
Andrew

Helló,már felvettem a karbantartót msn-re, már több hónapja mappolok,de pawnoban ez a kapu sehogy se jön össze,nem tudom miért kb.: 400 errort ki ír,mondom az object id-ket kérem ,hogy vki írja le pontosan milyen paracsot kell beírnom

Objectek:

ez a zárt verzió:

CreateObject(3749, 1692.4925537109, -1343.9256591797, 22.288101196289, 0, 0, 88);
CreateObject(980, 1692.0145263672, -1343.9211425781, 19.210771560669, 0, 0, 270);

ez a nyílt verzió:

CreateObject(3749, 1692.4925537109, -1343.9256591797, 22.288101196289, 0, 0, 88);

Msn-en is megkereshettek vagy e-mail neke mmindegy de ez eléggé fontos,vhogyan meghálánám kérem írjatok please!

MSN: fischerandris@hotmail.com

E-mail: fischerandris@yahoo.com

Idézet
2011.07.24. 14:16
MaGiC

Az nem baj ha Warning-ol, mert akk ugyanúgy kiadja a .amx-et, és feltod rakni a szeróra. ;)


2011.02.02 18:41
DjGood

„ #include <a_samp>

 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 44.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 28.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 202: number of arguments does not match definition
plz segitsetek
 
Idézet
2011.06.27. 06:57
Opel

csássztok figyu meg csináltam... és erre kinyitom a kapu-t belemegy a útba szerintem a kordináta kóddal lehet valami és akor még be se lehetet zárni segítsetek!   980, 689.92779541016, -1182.2609863281, 17.172115325928);  ez a nyító  ez a záró 980, 683.63635253906, -1190.0589599609, 17.172115325928);

Idézet
2011.06.24. 12:26
Gombás Krisztián

Én azt nem értem hogy  van a OnGameModeInit és ott van hogy kapu azt a map convertbe hogy kell átkonvártálni ?

Idézet
2011.05.31. 23:19
Schubell

Edit: Minden sikerült!! Lerakta a kapukat! Nyitható! Viszont BUG!

BUG: Mikor kinyitom a kaput, (Bárhonnan nyitható...) És bezárom.. (Bárhonnan zárható) Sajnos a 2. Kaput ugyan azzal a parancsal vezérelni nem tudom.. Nekem olyan kellene, ahol a "/nyit" parancs, az adott kaput vezérli ahol éppen állok.. Ahogy a "/zár" parancs zárja az adott kaput ahol éppen állok! Meglehet oldani?

Idézet
2011.05.31. 15:46
Schubell

Jut eszembe, kaput is basz*a szó szerint lerakni...

Idézet
2011.05.31. 15:46
Schubell

Szevasz, mindent úgy csináltunk ahogy mondtad... A végén egy "apro" számítás elcsuszott... de most kaptam ideg rohamot, mikor javítottam és semmi.. Valami tipp? Előre is köszi.

Idézet
2011.04.24. 18:04
erniuc

 

#include <a_samp>
#include <file>
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu=CreateObject(969, 1210.9063720703, 
 
-1846.2420654297, 12.3828125, 0, 0, 0); 
return 1;
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/zar", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, 1210.9063720703, 
 
-1846.2420654297, 12.3828125, 2.5); 
       return 1;
    }
    
    if(strcmp(cmdtext, "/nyit", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, 1220.5740966797, 
 
-1844.9791259766, 12.553372383118, 2.5);
       return 1;
 
}
return 0;
 
nah nekem igy néz ki de ha beirom h /nyit vagy /zar nem csinál semmit

2010.08.17 19:14
maarkmaki

„A mod elejére: new kapu;”

Idézet
2011.04.23. 21:44
erniuc

én igazából azt nem találom h hol van a mód eleje vagy mi ahova a nevet kell irni?


2010.08.17 19:14
maarkmaki

„A mod elejére: new kapu;”

Idézet
2011.04.05. 10:02
NoName

Hát én igazából az egészet nem értem.Mindent megtudtam csinálni de ez kifogott rajtam.Állandoan 26 error-t ir ki :S PLS.Segitsetek

Idézet
2011.04.02. 12:36
HolyKing

new Gate1;

public OnFilterScriptInit() {

Gate1 = CreateObject(980, 2234.5551757813, -2215.5556640625, 15.5, 0, 0, 316, 300);

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {

if (strcmp("/mvpopen1", cmdtext, true) == 0){
MoveObject(Gate1, 2228, -2209.4, 15.5, 2);

return 1; }

 

Leírás... Ezt ne másold a scriptbe..

new Gate1; :   ez arra van h egy új vmit hozol létre. Ezzel csak sorokat spórolsz

 public-os részek : callback-ok az az h az alatta lévő sorokat minek ismerje fel a szeró

Gate1 = CreateObject .... :   ez az object amit te csináltál mta-ban vagy akárhol

if (strcmp("/mvpopen1", cmdtext, true) == 0) { : parancs

MoveObject(Gate1, 2228, -2209.4, 15.5, 2); : A Gate1 objectumot mozgatja: X, Y, Z, Sebesség

return 1; }   : lezárja a parancsot

 

sok sikert..

Idézet
2011.03.24. 17:18
kribeg

Hello én nekem is ez a problémám és nemtudom megoldani!Léccives segítenél nekem ebben.Válaszod előre is köszönöm


2010.12.19 11:58
Zsolt

„ Sziasztok!

Nekem berakja meg minden, én módosítottam a parancsot és ha beírom a nyitót akkor elindul előre a nagy világba :D nagyon durva és nem tudom, hogy ilyenkor mi lehet :)

az a lényeg, hogy megcsináltam kapu1 néven a zártat és kapu2 néven a nyitottat amit eltoltam balra tehát balra kéne nyitódnia, de ez elindul előre és az zárás paranccsal is csak megy tovább, meg se lehet állítani :D    Kérek valakit ha van ötlet akkor segítsen.”

Idézet
2011.03.15. 13:52
kribeg

meg amikor beírom a mod tetejére hogy new kapu ezt hozza ki:

 

 

 

D:\samp03csvr_win32\gamemodes\new.pwn(507) : warning 203: symbol is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Warning.
 

 

valaki help

 

Idézet
2011.03.14. 19:49
kribeg

nekem ezeket írja ki:

 

 

 

 

D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(989) : error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit"
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1001) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText"
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1007) : warning 213: tag mismatch
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1007) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 213: tag mismatch
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(1019) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\samp03csvr_win32\gamemodes\lvdm.pwn(991) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kapu"
Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors. 

 

pedig mindent úgy csináltam ahogy le van írva!!!!HELP!!!!

 

Idézet
2011.02.02. 18:43
DjGood

 dj.god13@yahoo.com vagy ide irjatok

Idézet
2011.02.02. 18:41
DjGood

 #include <a_samp>

 
new kapu;
 
 
 
public OnGameModeInit()
 
{
 
kapu = CreateObject(154.873809, -2402.236080, 44.176574, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
    return 1;
 
 
 
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
{
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 44.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
 
 
      }
 
      if(strcmp(cmdtext, "/titok", true) == 0)
 
      {
 
      MoveObject(kapu, 154.873809, -2402.236083, 28.176574, 5.0);
 
      return 1;
 
      }
 
      return 0;
 
}
 
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\Documents and Settings\DjSzaby\Asztal\adminhazkapuja.pwn(11) : warning 202: number of arguments does not match definition
plz segitsetek
 
Idézet
2011.01.29. 16:06
csont

Helló

tudna segiteni nekem valaki aki ért hozzá és sikerült neki az pls vegyen fel msn re!!!!4msn:csontos.97@freemail.huelőre is kössz!!!!!!

Idézet
2010.12.19. 13:09
Zsolt

 Na sikerült... már azt csinálja amit szerettem volna :D

Idézet
2010.12.19. 11:58
Zsolt

 Sziasztok!

Nekem berakja meg minden, én módosítottam a parancsot és ha beírom a nyitót akkor elindul előre a nagy világba :D nagyon durva és nem tudom, hogy ilyenkor mi lehet :)

az a lényeg, hogy megcsináltam kapu1 néven a zártat és kapu2 néven a nyitottat amit eltoltam balra tehát balra kéne nyitódnia, de ez elindul előre és az zárás paranccsal is csak megy tovább, meg se lehet állítani :D    Kérek valakit ha van ötlet akkor segítsen.

Idézet
2010.12.12. 10:09
Dream

Nekem nem teszi le pedig beirtam a gamemodeba... h createobject akármi

de nem tezsi oda az objectet

Idézet
2010.12.11. 12:32
Norbi779

 Ernico

A szkripted tetejére írd be hogy new kapu;

Idézet
2010.12.09. 17:18
Ernico

 én ott akadtam el h modunkba irjuk be h new kapu és őő ez a mód hol van? mert én nem tom h hova irjam:S 

Idézet
2010.12.05. 21:28
Norbi779

 És azt hogy kell megcsinálni hogy ha kinyitom akkor pár ásodperc m=ulva automatikusan becsukódok?

Idézet
2010.12.04. 00:27
Magyar

Szerintem nagyon sokan elfelejtitek a mod elejére rakni ezt: new kapu;

Azért írja mindenkinek hogy undefined :)

Idézet
2010.10.30. 18:22
Alex

 Lécci vegyél fel msn:        hunevss@freemail.hu és küldöm a módot


2010.10.30 13:11
maarkmaki

„ Küld el, vagy másold be ide megnézem”

Idézet
2010.10.30. 13:11
maarkmaki

 Küld el, vagy másold be ide megnézem

Idézet
2010.10.30. 12:06
Alex

Teljesen ugy csináltam ahogy leirtad 0 hiba.

De felmegyek a szeromra és ott nem müködik a /kapu-nyit / -zár parancs...

Idézet
2010.10.10. 22:02
Bruce

 mi van nekem nem igy van


2010.05.16 20:48
coppy

„ ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"”

Idézet
2010.08.23. 12:00
donfernando

Emberek a "kapu" -t vegyétek ki csak a ' ( 2126.68456, 235423.212, 23452.3452); ' maradjon

bár én ezt a gamemodba tenném be mert filterscript-ben nem biztos hogy meglessz a kapu!!

Idézet
2010.08.17. 19:14
maarkmaki

A mod elejére: new kapu;

Idézet
2010.07.26. 20:22
ReFlector

nekem is ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"


2010.05.17 20:31
Coppy

„Matyi szerintem neked az őjabb verzió van meg.Abban egyszerűen nicns olyan mappa,hogy maps/map_Editor.Szerintem töltsd le a régebbi verziót,azt még kezelni is könyebb.”

Idézet
2010.07.19. 23:29
maarkmaki

Írd le ide a problémádat! 

Idézet
2010.07.19. 10:52
Das

valaki vegyen fel msn re mert segitség kellene!!! villamda@hotmail.com

Idézet
2010.06.14. 20:43
Leboo

hello valaki pls vegyen fel msn re és mondja meg h mi van mert nekem nem működök a public OnGameModeInit() alatt van ojan h Add Player Class meg a kocsik és ott hova rakjam mert ha pont a public public OnGameModeInit() alá rakom akkor a kocsiknak irja a hibát pls vki HELP *.*

Idézet
2010.05.17. 20:31
Coppy

Matyi szerintem neked az őjabb verzió van meg.Abban egyszerűen nicns olyan mappa,hogy maps/map_Editor.Szerintem töltsd le a régebbi verziót,azt még kezelni is könyebb.

Idézet
2010.05.17. 20:30
Coppy

Na már megy :D

Idézet
2010.05.16. 20:48
coppy

 ez a hiba:

undefined symbol "kapu"

undefined symbol "kapu"

Idézet
2010.05.16. 20:47
coppy

 Ezt megcsináltam csak mindig error.Ott aho la MoveObject van.Vki help :D

Idézet
2010.05.16. 20:32
unnamed

 Én ezt megcsináltam,de a kapu valahogy nem nyílik xD 

Idézet
2010.05.16. 19:23
Matyi

Heló! Nekem az MTA san andreas mappából rámentem a mods mappára de ott nem volt olyan mappa hogy maps és nemtudom így megcsinálni.légyszives segítsetek!.Üdv Matyi 

     
Nézettség
Indulás: 2010-02-26
     
PAWN/Szkriptek
     
Tutorialok
     
Óra
     
Chat
Kérlek, felesleges dolgokat ne írj a chatbe!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal