Object mozgatsa parancsal by=ALIEN
Ebben a bemutatban elksztnk egy parancsal mozgathat objectet,
legyen ez egy nagyon egyszer dolog pldl egy kapu
(persze lehet lift, meg akrmi)... Na kezdjk is.
1.Nyisd meg az MTA -at csinlj egy j mapot s rakd le a kaput zrt helyzetben ahova akarod s mensd el "kapu" nven.
Ugyanezt csinld meg csak a kaput nyitott helyzetbe rakd s "kapu2" nven mensd el.
2.Most mennyfel erre az oldalra
http://gtamap.delux-host.com/converter/
s ott kzpen van hogy "IPL file format" ezt ltsuk t "PAWN Code for SA:MP"-ra
aztn tallozuk a kapunkat az elst, teht a "kapu" mapot.(aki nem tudn:c/programfiles/MTAsanandreas/mods/map)
s ilyet kell hogy kapjunk:
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
Aztn a "kapu2" mapot is megnyitjuk... :
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
3.OK ezzel meg is volnnk most pawnozunk egy kicsit![](file:///C:/DOCUME~1/MAJORO~1/LOCALS~1/Temp/moz-screenshot-7.png) ![](file:///C:/DOCUME~1/MAJORO~1/LOCALS~1/Temp/moz-screenshot-8.png) ![](file:///C:/DOCUME~1/MAJORO~1/LOCALS~1/Temp/moz-screenshot-9.png) ![](file:///C:/DOCUME%7E1/MAJORO%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-10.png)
A modunkba elsnek is vltozt rakunk.
new kapu; //ezt a mdunk elejre
Aztn az public OnGameModeInit() al rjuk ezt.
kapu = CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
// a sajt objectedet rakd!
Aztn a public OnPlayerCommandText al rd az elmozgat parancsot.
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zr", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebessg);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebessg);
return 1;
NA MOST IDE FIGYELJ!!!
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
//ez most a zrt kapu vagyis a "kapu" map.
EZEET A KOORDINTKAT A KAPU-ZR PARANCS AL AZ X, Y, Z, HELYRE RAGD.
Amiket bejelltem szinnel azokat a koordintkat kell be rakni az x, x, z, helyre minden object esetbe.
A sebessg az hogy milyen gyorsan menjen az object.(ajnlott a 2.5)
CreateObject(969, 2237.534912,2457.038574, 9.900133, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
// ez meg a nyitott kapu helyzete vagy is a "kapu2" map.
EZEKET A KOORDINTKAT A KAPU-NYIT PARANCS AL AZ X, Y, Z, HELYRE RAGD
____________________Itt egy teljes minta:______________
#include <a_samp>
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zr", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}
BEJELLTEM ZLDEL AMIT MAJD T LEHET RNI
Ha valamit nem rtesz, akkor btran rjl! (j hozzszls)
|
Nekem az lenne a krdsem hogy ha megvan az x,y,z tengely s mg n +-ba akarom hogy legyen rotationja azaz ry.rx.rz vagy hogy jelolik pl ne vizsztesen ljon pl a soromp hanem fuggolegesen akkor azt hogy oldjam meg ??