Object mozgatása parancsal by=ALIEN
Ebben a bemutatóban elkészítünk egy parancsal mozgatható objectet,
legyen ez egy nagyon egyszerű dolog példáúl egy kapu
(persze lehet lift, meg akármi)... Na kezdjük is.
1.Nyisd meg az MTA -at csinálj egy új mapot és rakd le a kaput zárt helyzetben ahova akarod és mensd el "kapu" néven.
Ugyanezt csináld meg csak a kaput nyitott helyzetbe rakd és "kapu2" néven mensd el.
2.Most mennyfel erre az oldalra
http://gtamap.delux-host.com/converter/
és ott középen van hogy "IPL file format" ezt álítsuk át "PAWN Code for SA:MP"-ra
aztán tallozuk a kapunkat az elsőt, tehát a "kapu" mapot.(aki nem tudná:c/programfiles/MTAsanandreas/mods/map)
És ilyet kell hogy kapjunk:
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
Aztán a "kapu2" mapot is megnyitjuk... :
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
3.OKÉ ezzel meg is volnánk most pawnozunk egy kicsit
A modunkba elsőnek is változót rakunk.
new kapu; //ezt a módunk elejére
Aztán az public OnGameModeInit() alá írjuk ezt.
kapu = CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
// a saját objectedet rakd!
Aztán a public OnPlayerCommandText alá írd az elmozgató parancsot.
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zár", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
NA MOST IDE FIGYELJ!!!
CreateObject(969, 2237.630859, 2450.208008, 9.939724, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
//ez most a zárt kapu vagyis a "kapu" map.
EZEET A KOORDINÁTÁKAT A KAPU-ZÁR PARANCS ALÁ AZ X, Y, Z, HELYÉRE RAGD.
Amiket bejelöltem szinnel azokat a koordinátákat kell be rakni az x, x, z, helyére minden object esetébe.
A sebesség az hogy milyen gyorsan menjen az object.(ajánlott a 2.5)
CreateObject(969, 2237.534912,2457.038574, 9.900133, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
// ez meg a nyitott kapu helyzete vagy is a "kapu2" map.
EZEKET A KOORDINÁTÁKAT A KAPU-NYIT PARANCS ALÁ AZ X, Y, Z, HELYÉRE RAGD
____________________Itt egy teljes minta:______________
#include <a_samp>
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-zár", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, "/kapu-nyit", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}
BEJELÖLTEM ZÖLDEL AMIT MAJD ÁT LEHET ÍRNI
Ha valamit nem értesz, akkor bátran írjál! (Új hozzászólás)
|
Nekem az lenne a kérdésem hogy ha megvan az x,y,z tengely és még én +-ba akarom hogy legyen rotationja azaz ry.rx.rz vagy hogy jelolik pl ne vizszítesen áljon pl a sorompó hanem fuggolegesen akkor azt hogy oldjam meg ??